|  TECHNIKA
čt 19. září, svátek má Zita, zítra Oleg
Auto
Nové logo se zdá jako malá změna, přesto si vyžádala mnoho práce 

Nové logo se zdá jako malá změna, přesto si vyžádala překopání 10 tisíc autosalonů

15. června 2021 17:17 / Peugeot
 0   0
V únoru ukázala automobilka Peugeot světu své nové logo. Lev stojící v pozici na dvou tlapách, podobně jako v našem státním znaku, zmizel, a místo něj se objevila majestátní lví hlava ohraničená erbem. Současně s novým logem byl vytvořen i plán, jak bude probíhat nahrazování starého loga novým na různých tiskových a digitálních materiálech, na autech a v showroomech.

Relativně snadno a rychle lze vyměnit logo na webu a online nástrojích, trochu náročnější jsou televizní spoty a tištěné materiály. Na autech se staré logo ponechá a vymění se s příchodem nového modelu. Nejnáročnější je přeměna prodejních míst. Zde totiž nestačí jen sundat logo ze zdi a dát tam nové, kompletní změnou identity totiž musí projít celá koncese. Nová designová pravidla vyžadují rozsáhlé změny interiéru i exteriéru autosalonu, mění se totemy, identifikační prvky… vše musí být nové a jiné. Těmito úpravami musí projít všech deset tisíc prodejních míst, která má značka Peugeot ve 160 zemích po celém světě. A vše musí být dle plánu hotovo do konce roku 2022. 

Koncesionáři Peugeotu v různých zemích se tedy bez zbytečných odkladů pouští do přechodu na nový design. V Česku je první vlaštovkou nově zprovozněný showroom Peugeot firmy Lenner Motors v Říčanech. Své brány otevřel zákazníkům poprvé letos v květnu, nicméně v oblasti prodeje automobilů není společnost Lenner Motors žádným nováčkem. Začínala už v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot.

V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době už disponuje čtyřmi stanicemi.

Showroom v novém designu, který je zatím v Česku unikátní, je velmi povedený. Je světlý, vzdušný, zákazníci v něm cítí inspirující a uklidňující atmosféru, jak potvrzuje i ředitel společnosti Peugeot Říčany, Viktor Lér: „Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot.“ 

Další koncesionáře prodejní sítě Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní řetězec prodejen Peugeot v České republice. 

Fotogalerie
Anna Novotná | Magazín PLUS+
Témata: auto, moto, značka, logo, Peugeot
Zavřít reklamu