Auto

Simona Krainová zatím ještě jezdí se starým Citroënem DS5, který ale brzy vymění za novou modrou DS5 po faceliftu.
Simona Krainová brzy vymění starý Citroën DS5 za novou DS5. Poprvé si jí vyzkoušela během focení.
12. června 2015 16:10 /
Citroën
0
0
Od června minulého roku jezdí Simona Krainová s Citroënem DS5 osazeným naftovým dvoulitrem. Model DS5 ale před několika měsíci prošel faceliftem, který přinesl pár zajímavých novinek a jednu naprosto zásadní změnu. Z řady DS se stala samostatná automobilka, takže modernizovaná DS5 už není označovaná jako Citroën. A právě na tohle auto aktuálně Simona čeká, aby ho vyměnila za zhruba rok starý Citroën.
Simona si zatím novou DS5 prohlédla během nedávného focení, kde se potkala s modrým exemplářem ve vrcholné hybridní verzi. Mimochodem stejnou barvu by mělo mít i její auto. Jak jim to spolu bude slušet, to si můžete prohlédnout na prvních fotkách.
Kdo se chce se Simonou potkat, ten se může zastavit už tuto neděli (14. června) na akci DS Experience Day, kde kromě Simony Krainové uvidí také Marka Ebena a samozřejmě nebude chybět ani zmiňovaná nová DS5.
Nová DS5 má kromě chybějícího znaku Citroën také zcela pozměněnou přední část, přepracovaný interiér, kde zmizela řada tlačítek a kvůli nastupující normě Euro 6 se objevují i nové motory. Vrcholný hybrid pak kombinuje dieselový dvoulitr s elektromotorem na zadní nápravě.
Simona si zatím novou DS5 prohlédla během nedávného focení, kde se potkala s modrým exemplářem ve vrcholné hybridní verzi. Mimochodem stejnou barvu by mělo mít i její auto. Jak jim to spolu bude slušet, to si můžete prohlédnout na prvních fotkách.
Kdo se chce se Simonou potkat, ten se může zastavit už tuto neděli (14. června) na akci DS Experience Day, kde kromě Simony Krainové uvidí také Marka Ebena a samozřejmě nebude chybět ani zmiňovaná nová DS5.
Nová DS5 má kromě chybějícího znaku Citroën také zcela pozměněnou přední část, přepracovaný interiér, kde zmizela řada tlačítek a kvůli nastupující normě Euro 6 se objevují i nové motory. Vrcholný hybrid pak kombinuje dieselový dvoulitr s elektromotorem na zadní nápravě.