Auto

Sháníte pořádně ostré velké kupé? Tak to vás určitě bude zajímat novinka, kterou si nachystal Brabus.
Brabus se podíval na Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe. Výsledek? 850 koní a maximálka 350 km/h.
24. února 2015 07:18 /
Brabus
0
0
Evropská unie velkým motorům a rychlým autům moc nepřeje, naštěstí ale ještě stále existují výjimky, které mají na podobných speciálech založený svůj byznys.Třeba takový Brabus, který si nachystal na ženevský autosalon jedno moc pěkné kupé.
To vychází z Mercedesu-Benz třídy S 63 AMG Coupe, což už samo o sobě je auto, které mnoho vylepšení nepotřebuje. Brabus ho přejmenoval na model 850 6.0 Biturbo, přičemž v názvu je řečeno vše důležité. Dvakrát přeplňovaný osmiválec byl zvětšen z původního objemu 5,5 l na šest litrů, výkon se dostal na 850 koní a točivý moment dosahuje na 1450 Nm.
Brabus původní motor hodně upravil. Kromě vyššího objemu došlo také na jiné hlavy válců, vyměněna byla i kliková hřídel, turba, sání, výfuk a vše kontroluje jiná řídicí jednotka. Brabus používá sedmistupňovou automatickou převodovku a aby ta se nerozletěla při první pořádné akceleraci, musel být vrchol točivého momentu elektronicky upraven na 1150 Nm.
Tahle raketa pak může mít pohon pouze zadní nápravy, stejně jako pohon všech kol. Kdo se rozhodne pro druhou možnost, ten získá stovku za 3,5 s, respektive 9,4 s potřebných ke zdolání sprintu z nuly na 200 km/h. Ručička tachometru se zastaví na 350 km/h a pozor, zastaví jí tam omezovač.
Jestli se vám tohle auto líbí, můžete se na něj jít podívat v průběhu příštího týdne na autosalon v Ženevě. Na cenu se ale raději neptejte. Bude hooodně vysoká
To vychází z Mercedesu-Benz třídy S 63 AMG Coupe, což už samo o sobě je auto, které mnoho vylepšení nepotřebuje. Brabus ho přejmenoval na model 850 6.0 Biturbo, přičemž v názvu je řečeno vše důležité. Dvakrát přeplňovaný osmiválec byl zvětšen z původního objemu 5,5 l na šest litrů, výkon se dostal na 850 koní a točivý moment dosahuje na 1450 Nm.
Brabus původní motor hodně upravil. Kromě vyššího objemu došlo také na jiné hlavy válců, vyměněna byla i kliková hřídel, turba, sání, výfuk a vše kontroluje jiná řídicí jednotka. Brabus používá sedmistupňovou automatickou převodovku a aby ta se nerozletěla při první pořádné akceleraci, musel být vrchol točivého momentu elektronicky upraven na 1150 Nm.
Tahle raketa pak může mít pohon pouze zadní nápravy, stejně jako pohon všech kol. Kdo se rozhodne pro druhou možnost, ten získá stovku za 3,5 s, respektive 9,4 s potřebných ke zdolání sprintu z nuly na 200 km/h. Ručička tachometru se zastaví na 350 km/h a pozor, zastaví jí tam omezovač.
Jestli se vám tohle auto líbí, můžete se na něj jít podívat v průběhu příštího týdne na autosalon v Ženevě. Na cenu se ale raději neptejte. Bude hooodně vysoká