|  ZPRÁVY
so 23. listopadu, svátek má Klement, zítra Emílie
Domácí
Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize 

Která televize byla v prvním pololetí nejsledovanější a které diváci ubyli nejvíce?

14. července 2018 04:11 / Shutterstock
 0   0
Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize. Její kanály sledovalo v průměru 30,9 procenta diváků starších 15 let, což je o procentní bod meziročně více.

Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO), které prezentovala Česká televize. Skupina Nova dosáhla podílu 29,2 procenta, kanály Primy získaly dohromady 22,2 procenta a TV Barrandov měla podíl na sledovanosti přes sedm procent.

Mezi hlavní programové události v České televizi patřila volba prezidenta republiky, olympijské hry a filmové a seriálové novinky. Podle mluvčí Karolíny Blinkové pořady České televize zařazené do hlavního vysílacího času dosáhly podílu 29,5 procenta.

Nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl podle ČT Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků starších 15 let.

Nejhůře dopadla televizní skupina Barrandov, které během prvních šesti měsíců letošního roku propadl podíl na sledovanosti téměř o dvacet procent. Vlastníkovi a hlavní tváři televizní skupiny Barrandov se v první polovině letošního roku vskutku nedařilo. Kromě toho, že se Rada pro rozhlasové a televizní vysílání musela často zabývat stížnostmi kvůli skryté reklamě či neobjektivitě, tak televizi Jaromíra Soukupa také razantně ubyli diváci. 

Důvod Soukupova propadu je podle mediálního odborníka Milana Šmída přechod do stereotypu. „On svými tématy zprvu zaujal, přinesl některé inovace, ale profesionálně to již nezvládl,“ míní pro INFO.CZ Šmíd. „Lidé jsou už nyní unavení a on nepřináší nic nového. Vrchol už má za sebou, pokud chce v tomto stylu pokračovat, tak už se k lepším číslům nedostane.“

Ilona Cílková | Magazín PLUS+
Zavřít reklamu