Auto

Čas Mitsubishi Lancer Evo přišel a zase odešel. To si alespoň myslí vedení značky. Tenhle slavný model skončí a další už nepřijde.
Zazvonil zvonec a pohádky o Mitsubishi Lancer Evo bude konec. Rozloučí se něčím ostřejším.
30. listopadu 2014 19:03 /
Mitsubishi
0
0
Byly časy, kdy Mitsubishi válcovalo tratě rychlostních zkoušek a se svým hlavním sokem v podání Subaru Impreza WRX STI svádělo nádherné souboje. Každá pohádka ale má svůj konec. I Nekonečný příběh přece skončil. A tak se stalo, že si Mitsubishi připravilo finální edici své legendy. Jenže na rozdíl od Subaru další pokračování automobilka nechystá. Evo nebude. Zazvoní zvonec a bude konec...
Evo umírá relativně pomalu a postupně v tichosti mizí z jednotlivých trhů. Tam, kde se ještě prodává, se příští rok dočkají verze na rozloučenou. Bude mít pětistupňovou převodovku, bude mít zvýšený výkon a vyladěný podvozek.
Podle některých by se výkon přeplňovaného dvoulitru mohl dostat až na 440 koní a to by z něj udělalo nejsilnější běžně prodávaný dvoulitr na trhu. Mitsubishi ale nevyrobí více než dva tisíce kusů. Kdo má zájem, ať neváhá. Aby totiž potom nelitoval. Protože jedna ze starších spekulací slibovala něco jako nové Evo, které ovšem mělo být naftovým hybridem. Pokud to je pravda, tak to ať radši u Mitsubishi žádného takovéhoto „nástupce“ nedělají.
Evo umírá relativně pomalu a postupně v tichosti mizí z jednotlivých trhů. Tam, kde se ještě prodává, se příští rok dočkají verze na rozloučenou. Bude mít pětistupňovou převodovku, bude mít zvýšený výkon a vyladěný podvozek.
Podle některých by se výkon přeplňovaného dvoulitru mohl dostat až na 440 koní a to by z něj udělalo nejsilnější běžně prodávaný dvoulitr na trhu. Mitsubishi ale nevyrobí více než dva tisíce kusů. Kdo má zájem, ať neváhá. Aby totiž potom nelitoval. Protože jedna ze starších spekulací slibovala něco jako nové Evo, které ovšem mělo být naftovým hybridem. Pokud to je pravda, tak to ať radši u Mitsubishi žádného takovéhoto „nástupce“ nedělají.