Auto
Sbohem! Po posledních zprávách nám nezbude nic jiného, než se kochat konceptem. Kabriolet ani turbo nebude.
Těšili jste se na kabriolet odvozený od Toyoty GT86? A těšili jste se na ostrou verzi s turbem? Netěšte se.
26. listopadu 2014 18:34 /
Toyota
0
0
Tohle zabolelo. Toyota už pěkně dlouhou dobu napíná své fanoušky otevřenou verzí moc povedeného modelu GT86 a stejně tak se hlasitě spekuluje o příchodu ostřejšího provedení s motorem opatřeným turbem. Také jste se těšili? Tak se netěšte, protože poslední zprávy hovoří zcela jasně. Ani jedna taková libůstka nebude.
Ptáte se na důvod? Za vším hledejme peníze. GT86 je ukázkovým příkladem toho, že fanoušci prodejní čísla nedělají a co se neprodává, to představuje pro automobilku problém. Kabriolet se sice dostal do fáze konceptu a ukázal se i na větších autosalonech, jenže převedení do sériové výroby pořád představuje velkou investici a ta podle automobilky má dost nejistou návratnost. A to je v dnešní době sakra velký problém.
Takže kdo chce sportovní kabriolet, ten musí jít k Mazdě pro novou generaci MX-5. A koho trápí nedostatek výkonu u BRZ/GT86, ten už také může sáhnout po elegantním řešení. Společnost Cosworth ve své nabídce takovou věc má. Výsledek disponuje výkonem 280 koní. Toho kabrioletu odvozeného od GT86 je ale stejně škoda...
Ptáte se na důvod? Za vším hledejme peníze. GT86 je ukázkovým příkladem toho, že fanoušci prodejní čísla nedělají a co se neprodává, to představuje pro automobilku problém. Kabriolet se sice dostal do fáze konceptu a ukázal se i na větších autosalonech, jenže převedení do sériové výroby pořád představuje velkou investici a ta podle automobilky má dost nejistou návratnost. A to je v dnešní době sakra velký problém.
Takže kdo chce sportovní kabriolet, ten musí jít k Mazdě pro novou generaci MX-5. A koho trápí nedostatek výkonu u BRZ/GT86, ten už také může sáhnout po elegantním řešení. Společnost Cosworth ve své nabídce takovou věc má. Výsledek disponuje výkonem 280 koní. Toho kabrioletu odvozeného od GT86 je ale stejně škoda...