Auto
Nick Heidfeld má za sebou kariéru spojenou s nejvýkonnějšími automobily se spalovacím motorem, dnes prý spokojeně jezdí s Leafem. Život je změna...
Nick Heidfeld definitivně konvertoval k elektrickým autům. Na domácích silnicích se chlubí novým Nissanem Leaf.
13. října 2014 17:28 /
Nissan
0
0
Tomu se říká opravdový obrat o sto osmdesát stupňů. Bývalý jezdec F1, který jezdil ještě s elektrikou nepostiženými monoposty, se dnes chlubí novým autem značky Nissan. Očekáváte GT-R Nismo? Nebo alespoň 370Z Nismo? Nebo rovnou monstrum v podobě Juke-R? Všechno špatně, Nick se totiž prohání v elektrickém Leafu.
Podle Heidfelda jde o ideální auto pro jízdy na nákup i celodenní výlety po švýcarských horách. Nechceme Nickovi kazit radost, ale když už elektrické auto, tak by se našly určitě lepší možnosti. Třeba takový e-Golf je o třídu jinde. Je lepší. Jak už to ale chodí, ono nadšení z modelu Leaf nebude úplně náhodné. Za každou podobnou spolupráci se platí. Heidfeld navíc aktuálně jezdí v seriálu elektrických formulí, které dodává Renault a ten je přímým partnerem japonského Nissanu.
Nissan Leaf jako takový není na trhu žádnou novinkou a tomu odpovídá také prodejní úspěch. Tohle auto se chlubí titulem nejprodávanějšího elektromobilu na světě. Tak schválně, jak dlouho mu to vydrží...
Podle Heidfelda jde o ideální auto pro jízdy na nákup i celodenní výlety po švýcarských horách. Nechceme Nickovi kazit radost, ale když už elektrické auto, tak by se našly určitě lepší možnosti. Třeba takový e-Golf je o třídu jinde. Je lepší. Jak už to ale chodí, ono nadšení z modelu Leaf nebude úplně náhodné. Za každou podobnou spolupráci se platí. Heidfeld navíc aktuálně jezdí v seriálu elektrických formulí, které dodává Renault a ten je přímým partnerem japonského Nissanu.
Nissan Leaf jako takový není na trhu žádnou novinkou a tomu odpovídá také prodejní úspěch. Tohle auto se chlubí titulem nejprodávanějšího elektromobilu na světě. Tak schválně, jak dlouho mu to vydrží...