Toyota Hilux 6x6 z dílny Arctic Trucks je připravena na vše. Těžko vás nejen v zimě něco překvapí
Nadáváte v zimě na líné silničáře? Šestikolová Toyota Hilux vás definitivně zbaví veškerých starostí.
29. září 2014 12:48 /
Arctic Trucks
0
0
Každým rokem se na podzim opakuje stále stejná písnička. Je hezky, pořád je teplo, když tu najednou napadne sníh. Deset centimetrů a máme kalamitu. Množí se pak zprávy, jak silničáři opět zaspali, řidiči se na neupravených silnicích rozčilují a na každém rohu čeká nějaké to zdržení. Pokud už podobné starosti nechcete řešit, je jasné, že potřebujete adekvátní stroj. Třeba takový, jakým je Toyota Hilux AT38 6x6 z dílny společnosti Arctic Trucks.
Tohle auto se představilo koncem srpna na autosalonu v Moskvě. Známá společnost tam oznámila výrobu tohoto vozu na území Ruska. Hilux 6x6 dostal třetí nápravu, zesílený rám a neskutečné schopnosti v terénu. Díky prodloužené karoserii je auto schopné odvézt dvojnásobek toho, co běžný Hilux, obří pneumatiky pak dávají možnost jezdit i v tom nejhlubším sněhu.
Světlá výška celkově činí 480 mm, disky mají průměr pouhých patnáct palců. O pohon se stará třílitrový dieselový motor s výkonem 170 koní a 360 Nm. Nechybí redukce ani možnost uzavřít nápravové diferenciály. Jo a abychom nezapomněli, nádrž zvládne příjemných 400 litrů.
Tohle auto se představilo koncem srpna na autosalonu v Moskvě. Známá společnost tam oznámila výrobu tohoto vozu na území Ruska. Hilux 6x6 dostal třetí nápravu, zesílený rám a neskutečné schopnosti v terénu. Díky prodloužené karoserii je auto schopné odvézt dvojnásobek toho, co běžný Hilux, obří pneumatiky pak dávají možnost jezdit i v tom nejhlubším sněhu.
Světlá výška celkově činí 480 mm, disky mají průměr pouhých patnáct palců. O pohon se stará třílitrový dieselový motor s výkonem 170 koní a 360 Nm. Nechybí redukce ani možnost uzavřít nápravové diferenciály. Jo a abychom nezapomněli, nádrž zvládne příjemných 400 litrů.