Hummer už dávno není nejlepší. V Rusku mají hned několik hrůzněji vypadajících alternativ. Shaman je jednou z těch nejnovějších. Projede všude
Hummer je pro děti. Kdo chce opravdu pořádné auto, koupí si Avtoros Shaman 8x8. Ostatní se budou třást strachem!
19. září 2014 10:07 /
Avtoros
0
0
Auta dělíme na malá, větší, velká a opravdová monstra. Asi není potřeba zdůrazňovat, do které patří Avtoros Shaman 8x8 All-Terrain Vehicel. V Rusku měli vždycky zvláštní schopnosti postavit mašinu, před kterou jste se třásli strachem, jenom jste ji viděli. Tohle je další z nich, jen v poněkud moderním podání.
Shaman má čtyři nápravy, osm obřích nízkotlakých pneumatik, a to mu dává schopnosti projet v podstatě vším. Auto jako takové je dlouhé šest metrů, tři metry vysoké a dva a půl metru široké. Váží 2,5 tuny a když přijde na věc, dokáže ještě dalších 1,5 tuny odvézt.
Pohon má na starost třílitrový motor Iveco F1C o výkonu 146 koní. Ten spolupracuje se šestistupňovým manuálem a pohonem všech osmi kol. Na podvozku je nezajímavější fakt, že jsou všechna kola také řiditelná, přičemž řidič má k dispozici tři režimy řízení.
V režimu On-Road zatáčí přední dvě nápravy, v režimu Off-Road zatáčí také zadní dvě nápravy, ale v opačném směru než ty přední, což umožní této mašině otočit se na pětníku. Třetí režim je Crab Mode, kdy všech osm kol zatáčí ve stejném směru a Shaman jede bokem. Jako krab.
Stále vás Shaman nepřesvědčil? Tak přidejme ještě jednu zajímavou záležitost. Je to obojživelné auto. Výrobce slibuje jednoduchou instalaci lodního šroubu. Přijedete k vodě, do dvou minut máte nasazenou vrtuli a můžete pokračovat rychlostí až 7 km/h. „Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má...“
Shaman má čtyři nápravy, osm obřích nízkotlakých pneumatik, a to mu dává schopnosti projet v podstatě vším. Auto jako takové je dlouhé šest metrů, tři metry vysoké a dva a půl metru široké. Váží 2,5 tuny a když přijde na věc, dokáže ještě dalších 1,5 tuny odvézt.
Pohon má na starost třílitrový motor Iveco F1C o výkonu 146 koní. Ten spolupracuje se šestistupňovým manuálem a pohonem všech osmi kol. Na podvozku je nezajímavější fakt, že jsou všechna kola také řiditelná, přičemž řidič má k dispozici tři režimy řízení.
V režimu On-Road zatáčí přední dvě nápravy, v režimu Off-Road zatáčí také zadní dvě nápravy, ale v opačném směru než ty přední, což umožní této mašině otočit se na pětníku. Třetí režim je Crab Mode, kdy všech osm kol zatáčí ve stejném směru a Shaman jede bokem. Jako krab.
Stále vás Shaman nepřesvědčil? Tak přidejme ještě jednu zajímavou záležitost. Je to obojživelné auto. Výrobce slibuje jednoduchou instalaci lodního šroubu. Přijedete k vodě, do dvou minut máte nasazenou vrtuli a můžete pokračovat rychlostí až 7 km/h. „Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má...“