Auto
První sériově vyrobený Range Rover vůbec má nového majitele. Ten nakonec za auto zaplatil v přepočtu zhruba 4,5 milionu korun. Dobrá koupě!
Tak už je prodaný. Vůbec první sériově vyrobený Range Rover byl vydražen za 4,5 milionu korun. Za rekordmany ovšem hodně zaostal.
11. září 2014 07:26 /
Silverstone Auctions
0
0
Aukce Salon Privé, na které bylo nabídnuto k prodeji mnoho unikátních aut, je minulostí. Společnost Silverstone Auctions proto mohla zveřejnit kompletní výsledky a ceny, za které se kdo prodal, což se týká také prvního sériově vyrobeného Range Roveru, o kterém jsme nedávno psali. Ten sice nepatřil k rekordmanům dražby, alespoň se našel zájemce, což se u takových Ferrari F40 nebo Ferrari F50 nestalo.
Výsledky ukazují, že předběžné odhady ceny prvního Range Roveru byly poměrně přesné. Novopečený majitel nakonec za auto zaplatit 132 250 liber, což je v přepočtu nějakých 4,5 milionu korun. Jistě, za stejnou sumu si mohl koupit fungl nový Range Rover Sport SVR, ale tohle je podstatně stylovější záležitost a hlavně do budoucna cena ještě určitě poroste. Jednou by se klidně mohla dostat tam, kde aktuálně skončilo Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder (1971) nebo Ferrari 250 GT/L Lussa (1963).
Oba tyto modely byly na Salon Privé suverénně nejdražší. Daytona Spyder našla majitele, který neváhal zaplatit 2 277 000 liber. To je v přepočtu skoro osmdesát milionů korun. Lusso pak bylo „levnější“. Stál „pouze“ 1 897 500 liber.
Výsledky ukazují, že předběžné odhady ceny prvního Range Roveru byly poměrně přesné. Novopečený majitel nakonec za auto zaplatit 132 250 liber, což je v přepočtu nějakých 4,5 milionu korun. Jistě, za stejnou sumu si mohl koupit fungl nový Range Rover Sport SVR, ale tohle je podstatně stylovější záležitost a hlavně do budoucna cena ještě určitě poroste. Jednou by se klidně mohla dostat tam, kde aktuálně skončilo Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder (1971) nebo Ferrari 250 GT/L Lussa (1963).
Oba tyto modely byly na Salon Privé suverénně nejdražší. Daytona Spyder našla majitele, který neváhal zaplatit 2 277 000 liber. To je v přepočtu skoro osmdesát milionů korun. Lusso pak bylo „levnější“. Stál „pouze“ 1 897 500 liber.