Fiesta v Gymkhaně dohrála. Na její místo nastupuje poněkud vyladěný Mustang křížený se speciály WRC a DTM.
Ken Block zanevřel na svou Fiestu. Pro nejnovější Gymkhanu zjevně potřeboval něco poněkud ostřejšího.
07. listopadu 2014 16:42 /
Ford
0
0
Gymkhana a Ken Block, tohle spojení určitě dobře znáte. Létající Fiesta s Kenem za volantem se dočkala desítek milionů shlédnutí i mnoha napodobenin. Celá série nekončí, zrovna se chystá sedmé vydání, kde už ale závodní Fiestu nenajdete. Pan Block totiž potřeboval něco trochu ostřejšího. A tak dostal poněkud vyladěný Mustang.
Vlastně jde v podstatě o úplně nové auto, přestože základem je Mustang z roku 1965. Potom, co se na něm vyřádili lidé od ASD Motorsport, respektive od společnosti RTR, vyjelo z garáže monstrum jménem The Hoonicorn. Pohon má na starost motor ve velikosti 6,7 l, maximální výkon dosahuje na příjemných 845 koní a nechybí ani systém 4x4.
Výstavní premiéru si odbyl The Hoonicorn tento týden na SEMA Show, sedmého vydání Gymkhany s Mustangem v hlavní roli se dočkáme snad ještě letos.
Vlastně jde v podstatě o úplně nové auto, přestože základem je Mustang z roku 1965. Potom, co se na něm vyřádili lidé od ASD Motorsport, respektive od společnosti RTR, vyjelo z garáže monstrum jménem The Hoonicorn. Pohon má na starost motor ve velikosti 6,7 l, maximální výkon dosahuje na příjemných 845 koní a nechybí ani systém 4x4.
Výstavní premiéru si odbyl The Hoonicorn tento týden na SEMA Show, sedmého vydání Gymkhany s Mustangem v hlavní roli se dočkáme snad ještě letos.