Auto
Zvládnout v běžném provozu auto, které má výkon 2000, slovy DVA TISÍCE, koní, to asi bude dost zajímavé. Obzvlášť pokud si aktivujete Predator Mode.
Hodně štěstí všem, kteří usednout za volant Trionu Nemesis RR s výkonem dva tisíce koní a režimem jízdy Predator Mode!
24. října 2014 14:12 /
Trion
0
0
Bugatti Veyron určitě znáte a pravděpodobně vám něco řekne i Koenigsegg One:1. Tahle auta jsou na absolutní špičce motoristického potravního řetězce. Kdo chce něco rychlejšího, ten už musí pomalu pokukovat po kategorii stíhacích letounů. No a přesně na tyto dva supersporty se chystá zaútočit Trion Nemesis RR.
Trion je kalifornská společnost, která hodlá příští rok začít prodávat auto z říše pohádek. Nemesis RR dostane devítilitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec s výkonem příjemných dva tisíce koní. Pohon bude sice rozdělen na obě nápravy, ale s necitlivou pravou nohou byste mohli i tak velmi snadno přijít za volantem tohoto vozu k úrazu. Řazení obstará osmistupňová sekvenční převodovka.
Aby byl Nemesis zvládnutelný, bude mít více jízdních režimů. Podle konkrétní volby se posune limit otáček, přenastaví se výfuk, světlá výška podvozku, osvětlení interiéru a samozřejmě odpružení. Nejostřejší režim jízdy dostal příznačné označení - Predator Mode!
V únoru příští roku by měl vzniknout prototyp, finální zákazníci by se mohli dočkat svého Nemesise v polovině roku 2016. Celkem bude vyrobeno pouze padesát kusů, takže byste s objednávkami neměli čekat. To aby na vás nakonec nezbyl slabší Nemesis GT, plug-in hybrid Nemesis ER nebo snad čistě elektrický Nemesis E, kteří jsou taktéž v plánu.
Trion je kalifornská společnost, která hodlá příští rok začít prodávat auto z říše pohádek. Nemesis RR dostane devítilitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec s výkonem příjemných dva tisíce koní. Pohon bude sice rozdělen na obě nápravy, ale s necitlivou pravou nohou byste mohli i tak velmi snadno přijít za volantem tohoto vozu k úrazu. Řazení obstará osmistupňová sekvenční převodovka.
Aby byl Nemesis zvládnutelný, bude mít více jízdních režimů. Podle konkrétní volby se posune limit otáček, přenastaví se výfuk, světlá výška podvozku, osvětlení interiéru a samozřejmě odpružení. Nejostřejší režim jízdy dostal příznačné označení - Predator Mode!
V únoru příští roku by měl vzniknout prototyp, finální zákazníci by se mohli dočkat svého Nemesise v polovině roku 2016. Celkem bude vyrobeno pouze padesát kusů, takže byste s objednávkami neměli čekat. To aby na vás nakonec nezbyl slabší Nemesis GT, plug-in hybrid Nemesis ER nebo snad čistě elektrický Nemesis E, kteří jsou taktéž v plánu.