|  TECHNIKA
pá 20. září, svátek má Oleg, zítra Matouš
Auto
Jestli teď sháníte sakra zajímavě vypadající sportovní sedan, jeden stojí na autosalonu v Tokiu. Získat ho nebude vůbec snadné 

Subaru WRX STI S207 je auto, které prostě musíte mít. Jenže prodávat se bude samozřejmě jenom v Japonsku.

28. října 2015 19:36 / Subaru
 0   0
Začal autosalon v Tokiu, což by nás nemuselo zas až tolik zajímat, protože je to od Evropy sakra daleko a zpravidla zde automobilky ukazují věci, které se nás ani netýkají, ale tohle vám prostě ukázat musíme. Subaru se vytasilo s limitovanou edicí svého nejrychlejšího modelu v nabídce. Jedná se o WRX STI, které dostalo edici S207. Změny?

Tak předně to je dost výrazný spoiler pod předním nárazníkem, prahové nástavce, upravený zadní nárazník a za povšimnutí stojí také výdechy za zadními koly. Jenže to je jenom začátek. Uvnitř najdete sportovnější sedačky a hlavně pozměněnou techniku. Dvoulitrový přeplňovaný motor posílil na 328 koní (ano, japonská verze používá jiný motor než ta evropská) a kompletně přepracovaný je podvozek, mimochodem doplněný například o adaptivní tlumiče na přední nápravě, ještě ostřejší řízení a výkonnější brzdy. S tímhle jezdit po okreskách bude asi dost zajímavé.

Jenže Subaru šlo ještě dále a v rámci limitované edice S207 připravilo ještě další limitovanou edici, která může být navíc doplněná o limitovanou barvu karoserie. Je to trochu složité, ale vysvětlíme. S207 jako takové je omezeno na 400 kusů, polovina z tohoto počtu může dostat paket NBR Challenge, který vidíte na fotkách. To znamená hlavně obrovské křídlo vzadu. No a polovina z těch 200 kusů může mít žlutou barvu. Jednoduše řečeno, exemplářů, které budou vypadat stejně jako ten vystavený, vznikne pouze 100. Tedy vlastně už jen 99.

Fakt je škoda, že s něčím takovým Subaru někdy nepřijde také v Evropě, i když na druhou stranu se to dá pochopit. Když se porovnají prodeje v Americe, Japonsku a v Evropě, nelze se divit tomu, že mají Japonci naše trhy poněkud na háku.
Fotogalerie
| Magazín PLUS+
Zavřít reklamu