Už ho odepsali, ale pak se vrátil ve velkém stylu. Populární Rifter je zpět, a navíc se zvýhodněnou cenou!
Rifter si tak musel vystačit s čistě elektrickým pohonem, což ho zcela vyřadilo ze hry. Teď se ale vrátil i s osvědčeným dieselem. Navíc po pořídíte s výkupním bonusem 15 tisíc korun a dalších 15 si můžete odečíst jako slevu na financování LIVE. Díky těmto zvýhodněním se můžete dostat na cenu 515 000 Kč. Pětiletou záruku dostanete zdarma.
Design modelu Peugeot Rifter zdařile kombinuje výrazný, mohutný, a přitom elegantní styl. Vizáží dokonale zapadá do všech prostředí, od městské džungle po autentické přírodní scenérie. Nyní navíc podstoupil facelfit. Ten jeho designové přednosti ještě posílil. Nový Rifter má teď dynamičtější přední část, jejímž hlavním charakteristickým prvkem je nová maska chladiče obklopená po stranách symbolickým světelným podpisem značky ve tvaru tří drápů. V rámci faceliftu přibyly i nové barvy karoserie umocňující svérázný styl vozu. Jedná se o atraktivní zelenou Sirkka a modrou Kiama. Obě vozu mimořádně sluší a pomáhají zvýraznit velkorysé tvary vozidla, které se díky širokým podběhům kol, impozantním bočním ochranným lištám, střešním nosičům a vysoké světlé výšce hodí i pro jízdu v náročnějším terénu.
Možná vás překvapí, že tento na první pohled pracovitý pohodář disponuje nejmodernějším uspořádáním interiéru označovaným jako Peugeot i-Cockpit®. Je vybaven novým 100% digitálním desetipalcovým barevným přístrojovým panelem s optimalizovaným a přizpůsobitelným zobrazením základních informací, včetně informací z navigačního systému. Nový kompaktní volant je potažený kůží, může být vyhřívaný a má v sobě integrované ovladače, díky kterým je ovládání vozu příjemné a jednoduché.
V nabídce asistenčních systémů vývojáři u nového Peugeotu Rifter rozhodně nešetřili. Nadělili mu kompletní sestavu asistenčních systémů řízení, jako například sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti, adaptivní tempomat aj. Podtrženo, sečteno, Rifter využívá 18 asistenčních systémů, kterým můžete bezpečnost posádky bez obav svěřit. Kromě toho nabízí i vylepšený parkovací asistent s 12 senzory vepředu i vzadu a také se systémem VisioPark 180°, který je nyní vybavený zadní parkovací kamerou s vysokým rozlišením.
Peugeot Rifter je k dispozici ve dvou délkových variantách: Standard (440 cm) a Long (475 cm). Obě mohou mít pět či sedm sedadel. Provedení Long přidává na délce jak z hlediska rozvoru, tak i převisu, a poskytuje tak ještě více prostoru uvnitř vozu. Sedadla ve druhé řadě jsou samostatná a sklopná do podlahy. Zavazadlový prostor nabízí objem od 775 litrů pod zadním platem u pětimístné verze v délce Standard až po 4 000 litrů ke stropu se sklopenými sedadly u verze Long. Úložných prostor je dostatek, v závislosti na verzi až 186 litrů. Přepravu dlouhých předmětů usnadňuje možnost sklopit sedadlo spolujezdce. Chcete-li tento vůz využívat spíše jako pomocníka v práci než jako komfortní osobák, oceníte dvoje posuvné boční dveře, které značně usnadňují nakládání a vykládání a velké zadní víko s otevíracím oknem.
A konečně se dostáváme k motoru. Ten je kupodivu dieselový. Zatímco se zdá, že evropský automobilový trh na naftu definitivně zanevřel, Rifter jí dává ještě šanci. Jeho dieselový motor o objemu 1,5 l má výkon 130 koní a může být spojen s manuální nebo automatickou převodovkou. Elektrická verze v nabídce samozřejmě nechybí. Její elektromotor má výkon 136 koní a doplňuje ho baterie o kapacitě 50 kWh. Dojezd je až 340 kilometrů.