Zavřít galerii

Trojkové BMW, Audi A4 i céčkový Mercedes mají nový a hodně velký problém. Jmenuje se Jaguar XE.

Design má na svědomí Ian Callum. Výsledek je decentní mix stávajícího XF a roadsteru F-Type. Líbí se nám! / Jaguar
Střecha je protažená hodně dozadu. To vytváří dojem kupé a zároveň zvětšuje prostor pro hlavu ve druhé řadě. Tak si říkáme, kde je rozdíl mezi sedanem a čtyřdveřovým kupé? / Jaguar
Nízká hmotnost, nová zadní náprava, citlivé řízení... Jaguar XE má také velmi dobře jezdit / Jaguar
V nabídce budou standardní tlumiče i aktivní s možností nastavení. Ty obstaral Bilstein / Jaguar
Další novinka: multimediální systém. Ten bude dodávat Harmann, software obstará Bosch / Jaguar
Sportovní sedačky jsou součástí ostré verze S. Uvidíme, zda si je budeme moci pořídit i k dieselu / Jaguar
Vzad má být hodně místa, ale pořád jde o relativně malý vůz, takže nečekejte rodinné záležitosti. Mimochodem ten tunel uprostřed je fakt obrovský / Jaguar
Další zajímavé články
Známe deset v srpnu nejlépe prodávaných aut. O co byl na českém trhu největší zájem?
First Edition byla rozprodána během 47 hodin, anebo kdo zaváhá, nejezdí. Respektive bude muset čekat ještě více než rok...
Dojezd elektromobilů větší než 160 km? Podle studie INFORMS nesmysl.
Nevíte co s penězi? Tak si kupte BMW i8 v provedení „hračka za 400 000 Kč“.
Zpět na článek