Letošní Ženeva je hlavně o supersportech. Podívejte se na patnáct nejzajímavějších exemplářů.

Mercedes-AMG GT3 je závodní verze AMG GT. Pod kapotou má atmosférický osmiválec o objemu 6,2 l / Newspress

Ferrari 488 GTB je nástupce modelu 458 Italia. Na rozdíl od něj používá přeplňovaný motor 3,9 l s parametry 670 koní a 760 Nm / Newspress

Nový Morgan Aero 8 možná nevypadá jako velký supersport, ale nenechte se mýlit. Tohle auto je hodně lehké, ale pořád nabízí prostřednictvím osmiválce BMW 367 koní / Newspress

Ford GT nové generace je sice ještě koncept, ale vypadá už dost sériově. Pod kapotou má šestiválec, který ovšem nabídne přes 600 koní / Newspress

Quant F je elektromobil, který dokáže díky speciálnímu typu baterií vyprodukovat až 1090 koní. Takže se nedivte, že maximálka přesahuje 300 km/h / Newspress

Další závodní speciál najdete na stánku McLaren. Tentokrát je odvozený od modelu P1 a výkon se také pohybuje kolem jednoho tisíce koní / Newspress

Jasně, McLaren F1 není žádná žhavá novinka, ale tohle auto jsme prostě nemohli vynechat / Newspress

Tak to je on, Koenigsegg Regera. Je tu někdo, kdo potřebuje 1800 koní? / Newspress

Zenovo ST1 je už několikátý ženevský supersport, který se chlubí výkonem přes 1000 koní. Přeplňovaný osmiválec vyprodukuje hezkých 1004 koní a 1430 Nm. Kde jsou ty časy, kdy se Veyron chlubil výkonem 1001 koní / Newspress

A pokračujeme dále. Tohle je pro změnu Lamborghini Aventador LP750 SuperVeloce. Výkon? 750 koní. Jenom... / Newspress

Další hvězda ženevského autosalonu se jmenuje Porsche 911 GT3 RS, což je ta nejrychlejší 911, jakou si můžete koupit. Z nuly na 200 km/h jí to trvá necelých 11 s / Newspress

Audi dovezlo novou generaci R8. Výkonnější provedení Plus dá k dispozici 610 koní a stovku za 3,2 s / Newspress

Spolu s klasickou R8 je v Ženevě také elektrická verze e-tron. I ta dá stovku pod čtyři sekundy, ale maximálně jede 210 km/h, aby se vám až příliš rychle nevybily baterky / Newspress

Veyron také není žádná novinka, nicméně ten vystavený v Ženevě byste minout neměli. Je to totiž úplně poslední vyrobený exemplář / Newspress

Koenigsegg má na svém stánku ještě jedno brutální auto, které ale kvůli modelu Regera stojí mimo pozornost. Přesto i toto má motor s výkonem 1177 koní / Newspress
Další zajímavé články




Zpět na článek