Auto
Ferrari FF má po faceliftu. Měnil se design, vylepšoval se interiér, zvyšoval se výkon a nakonec došlo i na výměnu jména
Zapomeňte na Ferrari FF a přivítejte GTC4Lusso. Po faceliftu je tahle čtyřmístná raketa ještě rychlejší
08. února 2016 15:53 /
Ferrari
0
0
O faceliftu Ferrari FF se šuškalo už dlouho. Aby také ne, aktuálně jde o suverénně nejstarší auto, jaké má italská stáj ve své nabídce. A tak se stalo, že na autosalonu v Ženevě bude k vidění důkladný facelift. Jasně, udělaly se takové ty obvyklé věci jako třeba nová světla, lepší displeje v interiéru a tak podobně, jenže dost výrazně se zapracovalo i na technice.
Ještě před tím si ale ujasněme jeden detail. Ferrari FF se už nejmenuje Ferrari FF, Italové mu nasadili název nový a ten zní GTC4Lusso. Jiný je design, jenže ne jen kvůli vzhledu, ale hlavně kvůli aerodynamice, která prý bude výrazně lepší. Do interiéru se pak nastěhoval třeba nový volant, multimediální systém a lepší materiály.
Ferrari FF používalo obrovský dvanáctiválec a ten u GTC4Lusso zůstal. Jenže zatímco starší verze měla 660 koní a 683 Nm, ta nová má 690 koní a 697 Nm. Na stovce jste o tři desetiny rychleji (za 3,4 s) a maximálně dáte 335 km/h.
A teď to nejlepší, GTC4Lusso dostalo také řiditelnou zadní nápravu podobně, jako to má třeba 911 Turbo. S ním jsme se kdysi svezli a nutno uznat, že to je auto, u kterého člověk už nechápe, jak ukrutně v zatáčkách sedí. No tak nové Ferrari bude to samé. Takže si držte klobouky.
Ještě před tím si ale ujasněme jeden detail. Ferrari FF se už nejmenuje Ferrari FF, Italové mu nasadili název nový a ten zní GTC4Lusso. Jiný je design, jenže ne jen kvůli vzhledu, ale hlavně kvůli aerodynamice, která prý bude výrazně lepší. Do interiéru se pak nastěhoval třeba nový volant, multimediální systém a lepší materiály.
Ferrari FF používalo obrovský dvanáctiválec a ten u GTC4Lusso zůstal. Jenže zatímco starší verze měla 660 koní a 683 Nm, ta nová má 690 koní a 697 Nm. Na stovce jste o tři desetiny rychleji (za 3,4 s) a maximálně dáte 335 km/h.
A teď to nejlepší, GTC4Lusso dostalo také řiditelnou zadní nápravu podobně, jako to má třeba 911 Turbo. S ním jsme se kdysi svezli a nutno uznat, že to je auto, u kterého člověk už nechápe, jak ukrutně v zatáčkách sedí. No tak nové Ferrari bude to samé. Takže si držte klobouky.