|  TECHNIKA
so 23. listopadu, svátek má Klement, zítra Emílie
Auto
Ferrari FF má po faceliftu. Měnil se design, vylepšoval se interiér, zvyšoval se výkon a nakonec došlo i na výměnu jména 

Zapomeňte na Ferrari FF a přivítejte GTC4Lusso. Po faceliftu je tahle čtyřmístná raketa ještě rychlejší

08. února 2016 15:53 / Ferrari
 0   0
O faceliftu Ferrari FF se šuškalo už dlouho. Aby také ne, aktuálně jde o suverénně nejstarší auto, jaké má italská stáj ve své nabídce. A tak se stalo, že na autosalonu v Ženevě bude k vidění důkladný facelift. Jasně, udělaly se takové ty obvyklé věci jako třeba nová světla, lepší displeje v interiéru a tak podobně, jenže dost výrazně se zapracovalo i na technice.

Ještě před tím si ale ujasněme jeden detail. Ferrari FF se už nejmenuje Ferrari FF, Italové mu nasadili název nový a ten zní GTC4Lusso. Jiný je design, jenže ne jen kvůli vzhledu, ale hlavně kvůli aerodynamice, která prý bude výrazně lepší. Do interiéru se pak nastěhoval třeba nový volant, multimediální systém a lepší materiály.

Ferrari FF používalo obrovský dvanáctiválec a ten u GTC4Lusso zůstal. Jenže zatímco starší verze měla 660 koní a 683 Nm, ta nová má 690 koní a 697 Nm. Na stovce jste o tři desetiny rychleji (za 3,4 s) a maximálně dáte 335 km/h.

A teď to nejlepší, GTC4Lusso dostalo také řiditelnou zadní nápravu podobně, jako to má třeba 911 Turbo. S ním jsme se kdysi svezli a nutno uznat, že to je auto, u kterého člověk už nechápe, jak ukrutně v zatáčkách sedí. No tak nové Ferrari bude to samé. Takže si držte klobouky.
Fotogalerie
| Magazín PLUS+
Zavřít reklamu