Auto
Je to unikát, existuje zatím jenom jeden, exkluzivita zaručena, pozornost okolí také. Za osm míčů se to vyplatí!
Šest kol, osmiválcový motor, přepracovaná karoserie a cena necelých osm milionů korun. Unikátní Land Rover Defender je na prodej.
05. srpna 2015 17:41 /
Kahn Design
0
0
Šestikolový Mercedes-Benz AMG způsobil hotové šílenství po autech s trojicí náprav, do kterého se letos na jaře zapojila také společnost Kahn Design. Ta připravila koncept totálně překopaného Defendera s osmiválcem pod kapotou a jednou nápravou navíc. Auto objelo pár výstav a teď je jako ojetina nabízeno k prodeji. Tak jak, máte zájem?
Jen aby bylo jasno, situace není taková, že by Kahn Design přešel od konceptu k sériové výrobě, pouze prodává výstavní exemplář, který má mimochodem najeto nějakých 400 kilometrů. Výrobce si tenhle unikát cení v přepočtu na necelých osm milionů korun a to je za Defender fakt hodně peněz, jenže na druhou stranu máte auto, které zatím vzniklo pouze v jednom exempláři a kromě toho není vůbec nezajímavé.
Aby se do Defendera vešel velký osmiválec GM s výkonem 437 koní, musela být o čtyřicet centimetrů prodloužena přední část, kvůli zadní nápravě se o osmdesát čísel natáhl zadek a auto přibralo ještě navíc patnáct centimetrů do šířky. Jízdní vlastnosti budou samozřejmě naprosto někde jinde, než co známe od klasických Defenderů se slaboučkým dieselem pod kapotou, hlavně ale na vás čeká uvnitř prvotřídní luxus v podobě sportovních sedaček nebo perfektní červené kůže.
Jestli do tohoto Defendera půjdete, samozřejmě nám nezapomeňte zavolat, domluvili bychom nějaké to focení. Především vás ale může těšit fakt, že šestikolový Mercedes třídy G stál jeho majitele dvakrát tolik peněz a že ho bylo vyrobeno více kusů, než vašeho šestikolového Defíčka. A to se vyplatí!
Jen aby bylo jasno, situace není taková, že by Kahn Design přešel od konceptu k sériové výrobě, pouze prodává výstavní exemplář, který má mimochodem najeto nějakých 400 kilometrů. Výrobce si tenhle unikát cení v přepočtu na necelých osm milionů korun a to je za Defender fakt hodně peněz, jenže na druhou stranu máte auto, které zatím vzniklo pouze v jednom exempláři a kromě toho není vůbec nezajímavé.
Aby se do Defendera vešel velký osmiválec GM s výkonem 437 koní, musela být o čtyřicet centimetrů prodloužena přední část, kvůli zadní nápravě se o osmdesát čísel natáhl zadek a auto přibralo ještě navíc patnáct centimetrů do šířky. Jízdní vlastnosti budou samozřejmě naprosto někde jinde, než co známe od klasických Defenderů se slaboučkým dieselem pod kapotou, hlavně ale na vás čeká uvnitř prvotřídní luxus v podobě sportovních sedaček nebo perfektní červené kůže.
Jestli do tohoto Defendera půjdete, samozřejmě nám nezapomeňte zavolat, domluvili bychom nějaké to focení. Především vás ale může těšit fakt, že šestikolový Mercedes třídy G stál jeho majitele dvakrát tolik peněz a že ho bylo vyrobeno více kusů, než vašeho šestikolového Defíčka. A to se vyplatí!