|  TECHNIKA
ne 20. dubna, svátek má Marcela, zítra Alexandra
Auto
Jakmile projíždí kolem tohoto billboardu Porsche, naskočí připravené sdělení. Lidi sedící uvnitř auta ale systém nerozpozná. Opravdu prý ne. 

Interaktivní billboard není fikce, ale realita. Podle značky auta ukáže připravený vzkaz!

10. ledna 2015 11:14 / motoring.com.au
 0   0
Přesnější zacílení na předem určenou skupinu, to je to, co v případě reklamy hraje velkou roli. A tak se v budoucnu klidně můžeme dočkat interaktivních billboardů, které se budou měnit podle toho, kdo zrovna jede okolo. Jak to bude fungovat, to ukazuje první příklad z Austrálie.

Zhruba 300 m před billboardem jsou kamery, které snímají projíždějící vozy. Jakmile je zjištěno Porsche, objeví se na deset sekund vzkaz o tom, jak snadné je rozpoznat model Porsche v davu. Kamery údajně rozeznávají pouze karoserii automobilů, ne lidi jedoucí uvnitř. Můžeme tomu věřit, ale také nemusíme.

Naprosto přesně si dokážeme představit, jak by tohle fungovalo v ČR. U nás by se totiž neposílal vzkaz majitelům té správné značky, u nás by to bylo přesně naopak. Projížděla by Škoda, na plakátu by vyskočila informace o tom, jak je Hyundai super a naopak. To se s vámi klidně vsadíme...
Fotogalerie
| Magazín PLUS+
Zavřít reklamu